Lounge Onsdag
Publicerat den

Sedär ja, då var det bara en dag kvar att ta sig igenom tills det är fredag och Maggio. Längtar som tusan! 
 
Idag har det varit full rulle på Fashion Center, sjukt kul och givande dag. Klassen ställde upp med att sminka och styla hår till en modevisning. Lite oklart vad det var för modevisning men tror att märkerna nere i gallerian skulle visa upp sina nya kollektioner. Vi gjorde ett sjukt bra jobb och alla var nöjda och glada. Hade egentligen tänkt att träna efteråt men var starving så jag och Denise tog en snabb sallad på Viskan. Tog ett stopp mellan ruschen från Center till Viskan på N.Y där jag införskaffade min perfekta väskan till träning och resor. Enkel och svart, stor men smidig. Slänger upp en bild imorgon. 
 
Igår var jag och tränade med en vän och det gick mycket bra. Ska göra en sista satsning på gymmet, får jag inget sug så lägger jag ner det. Är aldrig där och får nästan lite ont i magen av att gå dit. Varenda klädbutik har fått in träningskläder, blä! Jag spyyyr, är så trött på allt hets om träning. Var så himla emot sötsaker och allt annat gott för ett tag sen men jag blev näst intill deprimerad. Herregud, det håller ju inte i längden. 
 
Beställde nya bilder idag från Photobox då min förra beställning blev kaos. Inga bilder blev bra så mamma ringde dem och fick beställa samma bilder igen fast denna gången bjöd dem på det, så sjukt bra service! TACK!!! 
 
 
 
Bilder från dagen, hade fetaste byxorna från H&M. Älskar dem! 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?